RAZISKAVA MNENJA PACIENTOV (UGOTAVLJANJE KAKOVOSTI POSLOVANJA Z UPORABNIKI V JAVNEM ZDRAVSTVU)
Ministrstvo za zdravje je 23. avgusta 2019 sprejelo Metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu. Metodologijo moramo izvajalci zdravstvenih dejavnosti izvajati od 1. septembra 2019 naprej. Na osnovi te metodologije pacienti lahko izpolnijo vprašalnik o ugotavljanju zadovoljstva z opravljeno zdravstveno storitvijo v elektronski obliki preko: portala zVEM (https://zvem.ezdrav.si/limesurvey/index.php/119932/lang-sl) ali na zVEM vprašalnik za paciente.
Možnost izpolnjevanja vprašalnika je zagotovljena neprekinjeno, vprašalnik je na voljo v več jezikih - v slovenskem, italijanskem, madžarskem, hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Metodologija in informacija o spletnem vprašalniku je na voljo tudi na spletni strani Ministrstva za zdravje pod temo Kakovost zdravstvenega varstva na spletni povezavi
Pacient ob zaključku zdravstvene obravnave pristopi k izpolnitvi vprašalnika prostovoljno. K izpolnjevanju vprašalnika so vabljeni vsi pacienti, ne glede na starost, osebne okoliščine, vrsto zdravstvene obravnave ali raven zdravstvene dejavnosti, kjer se storitev izvede, ob oziroma do največ tri mesece po zaključku zdravstvene obravnave. Pri tem velja kot zaključek zdravstvene obravnave zaključek posamezne ambulantne, bolnišnične obravnave ali obravnave na domu pacienta (en obisk, posamezna hospitalizacija v zavodu ali storitev na domu pacienta).
Izpolnjevanje vprašalnika je za paciente prostovoljno in anonimno. Pacient praviloma izpolni vprašalnik samostojno. Kadar pa gre za osebe, ki ne zmorejo same izpolniti vprašalnika ali izrazijo željo po pomoči, v njihovem imenu to storijo svojci/ skrbniki ali drugi. Tudi v tem primeru se vpisuje ocene in mnenje pacienta in ne mnenje tistega, ki izpolnjuje vprašalnik v imenu pacienta.
Možnost izpolnjevanja vprašalnika v elektronski obliki preko portala zVEM se pacientom zagotavlja neprekinjeno.
Pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov s kakovostjo poslovanja se od vseh deležnikov pričakuje najvišja stopnja moralno etične zavesti in odgovornega delovanja s ciljem izboljševanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu.
PODATKI ZA ZDRAVSTVENI DOM IZOLA
Januar 2025
Februar 2025
Marec 2025
April 2025
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
14.428 |
Februar 2025
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 14.999 |
Marec 2025
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
1 | 14311 |
April 2025
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 15483 |
Maj 2025
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 13365 |
Junij 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
1 | 11.965 |
Julij 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 12.675 |
Avgust 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 11.595 |
September 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
1 | 13.480 |
Oktober 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
1 | 13.987 |
November 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 14.606 |
December 2024
Število izpolnjenih vprašalnikov | Število obravnavanih pacientov |
---|---|
0 | 12.671 |